thelifeoflovisa

Alla inlägg under juni 2012

Av Lovisa Carlsson - 13 juni 2012 15:18

Hej hörni! 


Jag lånar just nu Carros dator för jag ville bara säga att jag kommer vara hos mormor till typ kl 5 och det är typ 24-25 grader ute så jag kommer vara ute och leka med deras hund Leo!!!! Så ja , inget mer bloggande idag tror jag ... 


Hejdå

Av Lovisa Carlsson - 12 juni 2012 22:28

 


Yeah , som sagt var vi ju i jkpg den 6:e . Då köpte jag byxorna på bilden ;* Älskar dom och dom passar sjukt bra till USA tröjan på bilden .. Men jag fick gräsfläckar på dom :( IIIHHH blir så arg ... Men btw , pusspuss

Av Lovisa Carlsson - 12 juni 2012 21:39

Yeah , thats the outfit for today....


Oj , vilken liten text , jag råkade byta men jaja. Nu ska jag duscha eftersom jag och Linnea var ute och joggade och sen hade vi styrketräning och lite sånt där.. Imorgon ska vi bada med klassen i simhallen , BÄSTA LIVEET (a' Kmr nog ha grymt kuul med alla sötisar till tjejor och snubbarna i klassen;P Yeah azzå , livet äger.


Herråååh (a'

Av Lovisa Carlsson - 12 juni 2012 18:37

Hej!


Idag hade vi fotbollsturnering , och vi kom tvåa !!!! Yeeeeey. Vi vann en pokal , en fotboll och 25o kr... JAG GJORDE SJÄLVMÅL.. Började gråta på planen och alla skällde på mig , i alla fall tjejerna... Men vi hade förlorat iAF , för de vann med typ 4-0. Aah men alla fick damp på mej bara för det men shit the same.... BTW jag har tandvärk...Vet inte varför jag bara har det . Vill ni ha videoinlägg nån gång? Isåfall kommentera ja elr nej ...


ByeBye

Av Lovisa Carlsson - 10 juni 2012 13:04

En del av dig finns fortfarande kvar hos mig , minnena som ALDRIG försvinner. Jag är jag och du är du , man måse lära sig acceptera . Det var du som fick min fallskärm att vecklas ut. 


Hej , vilken liten poet jag är ! Jag bara skrev nåt... Sen ikväll hoppas jag att det inte spöregnar som det gör nu , för jag ska ut och gå powerwalk :) Sen blir det armhävningar och situps . FULLT UPP!


UNTZ UNTZ .

Av Lovisa Carlsson - 10 juni 2012 12:35



Yes. Har man inget liv så har man inte.. Jag ska fixa lite kategorier nu , PÖZZ  

Av Lovisa Carlsson - 10 juni 2012 11:59

haha detta är min humor ;P


HejPåEr!


Jag har duschat precis med inpackning och allt , så himla skönt! Meh azzå blir så trött på att min digitalkamera inte funkar -.- Jag hittar inte laddaren .... ÅH! Men hoppas att jag får lite pengar på min födelsedag så att jag kan köpa denna :  http://www.elgiganten.se/product/foto-video/kompaktkamera/EXILIMEXZS6BK/casio-exilim-ex-zs6-kompaktkamera-svart Hehe den har 16 megapixlar OMG! Är typ lite beroende av elgiganten just nu . Kommer bli mycket random inlägg nu haha PLING PLoNg !





Av Lovisa Carlsson - 9 juni 2012 10:54

ska göra design och header nu , pusspuss

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards