thelifeoflovisa

Alla inlägg under juni 2012

Av Lovisa Carlsson - 17 juni 2012 19:38



HejPåEr!


Nu syns vi inte förräns på torsdag :( Men ja ska på kollo . Vet nt om jah taggar det , men azzå jag har alltid hemlängtan såå är lite nervis ! Jag är pizznervis :'(


Puss  glöm inte titta videon :) 

Av Lovisa Carlsson - 17 juni 2012 15:30







Foton ala mej.     

Av Lovisa Carlsson - 17 juni 2012 15:22


Här är videoinlägget , puss

 
Av Lovisa Carlsson - 17 juni 2012 12:28

Hej


jag är hos mormor (igen!) Vi har fikat och haft det lite trevligt... Det kommer videoinlägg sedan. Just so you know ... 


Kraamiizz

Av Lovisa Carlsson - 15 juni 2012 17:50

jag är till vänster med blommig klänning)



hEEJ NU HAR JAG SOMMARLOV! Lite efter men aja ..Jag vet , på bilden går jag som om jag hade skitit ner mig Men det hade jag INTE. Igemte mig går min gullis Linnéa Bruksås ! <3 saknar henne , aww. Men skit i nu ska jag grilla pusspuss 

Av Lovisa Carlsson - 14 juni 2012 21:48

Hej!


Ska upp halv 6 imorgon så att jag hinner fixa mej också ... Ja så jag måste gå och lägga mej nu :) Ja vad ska man säga. Jag grät idag i skolan för Lotta (engelskalärare oså) ska sluta ;( Kmr sakna henne . Men iaf , GLAD SOMMAR NI SOM REDAN HAR SOMMARLOV , MITT BÖRJAR IMORGON !


<3

Av Lovisa Carlsson - 14 juni 2012 20:20

Hej.


Är grymt arg nu , jao..


Herråhh ;*

Av Lovisa Carlsson - 14 juni 2012 17:30

Heellu.


Imorgon är det skolavslutning , jag har varit på stan och fixat de sista grejerna..Så nu är det klart! Men azzå jag får damp på min dator just nu , den segar sönder...Skulle helst av allt bara vilja kasta ut den genom fönstret ... Och en sak till : jag blir så J*VLA arg på att appen aldrig kommer , den skulle ha kommit i typ mars ju !!!!! Men Jupp Din Mupp ... xD Jag har urdålig humor jah vet ... Men på Måndag ska jah på lääägerh ;* ' Gillar't :) Jupp Din Mupp...again

Jaaaa , bilder på outfiten och det där kommer imorgon ... Jah ska vara farnbärare xD Azzå ursäkta men den är skittung den väger mer än hela jorden tillsammans ju !!! Är pizznervös , men det skiter alla i ... ;P


Jaooo hejdå ! ;*

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards