thelifeoflovisa

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Lovisa Carlsson - 2 juni 2012 22:03

Hej på er!


Nu är jag hos faster och Christian och vi har ätit lite mat och tittat på Mästarnas mästare.

nu ska vi snart äta efterrätt ... Hoppas att Magnus Wislander vinner mästarnas mästare imorgon , han spelar handboll så hoppas han vinner !!!! Nu bloggar jag från Millans (faster) dator , den är en Apple dator den äger   Haha hejdå på er ...






P.s , det kommer bli regn imorgon så det blir mycket bloggning ! 

Av Lovisa Carlsson - 2 juni 2012 14:30

vatten eller mjölk? - Vatten tror jag..

vin eller öl? - Vet inte , dricker inget av det..

hallon eller blåbär?- Hallon!

Skinnjacka eller jeansjacka? - Skinnjacka!

Dansa eller sjunga? - Svårt val , men jag väljer nog dansa !

cola eller fanta? - Cola Zero ?

Idol eller Let's dance? - Let's dance

Popcorn eller chips? - Popcorn.

Sommar eller vinter? - SOMMAR!


Och till sist , en vanlig fråga . Är du singel ? - Japp , 100 % !


Bye

Av Lovisa Carlsson - 2 juni 2012 10:55

Hejsaan! 


Jag har tagit en mobil i skåpet som min syrra hade för typ 2 år sedan ... Den är vit en samsung jättefin hahah ajo ... en bild på den :



Ja ni ser nog sprickan men det funkar som den ska ...  

Av Lovisa Carlsson - 2 juni 2012 09:15

Cha på er !


Nu sitter jag vid bordet och äter frukost .. GöttiGöttGött :P Nu ska ja ut och sälja tidningar med syrran byebye

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards