thelifeoflovisa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lovisa Carlsson - 30 oktober 2012 14:33

Har bakat kladdkaksmuffins.


Hihi , tänkte ni kanske ville veta. Dagens planer är nog bibblan .. Och älskade träning också!! |||||||LOOVE||||||

Av Lovisa Carlsson - 29 oktober 2012 11:50

Sitter oå tåget påväg till Jönköping. Kul! Ska shoppa lite smått :)

Kramis!

Av Lovisa Carlsson - 29 oktober 2012 11:21

Ska till jkpg idag , så bloggandet är inte på topp...

Av Lovisa Carlsson - 28 oktober 2012 13:03

Hej!

Det gick jättebra igår , vi vann en match och förlorade en. Yes! Men btw jag tror det är något fel på min mobil? Tangentbordet är konstigt och flimrar och skärmen liksom bara dör ibland.

Fml :( Ska kanske lämna in den , vet inte ...

Av Lovisa Carlsson - 27 oktober 2012 10:09

Hej , förlåt för dålig bloggning . Men appen har inte funkat som vanligt !! Men idag har jag två matcher i Jönköping! Kul, men har båda matcherna är direkt efter varandra.. Och vi har INGA AVBYTARE! För typ 4 st kunde inte vara med :( Åh !! Och så är andra målvakten sjuk så om jag blir skadad så kan ingen stå ... Men hoppas jag inte blir skadad..

Igår var jag på disco på min skola . Det var askul ! Hahah , jag dansade typ mee alla . Wiiho! Woppa Gangnam style , wopp wopp wopp . Vi hörs älsklingar!

Av Lovisa Carlsson - 23 oktober 2012 17:26

Kanske ska till skolan imon , om ja inte blir sämre ikväll . Är i alla fall väldigt trött .. Och svettas och fryser om vartannat ... Men jag har ingen feber ?? Usch.

Av Lovisa Carlsson - 23 oktober 2012 15:06

Hej!

Mår faktiskt lite bättre.. Jag är sååå sugen på att baka chokladbollar! Men jag orkar inte :(( kanske blir senare isåfall.

Av Lovisa Carlsson - 22 oktober 2012 21:05

Hej . Jag är sjuk så jag orkar inte blogga , var bara med på elevrådet på morgonen , sen så fick jag gå hem , jag hade så himla ont i huvudet och jag fryser och svettas..

Kommer inte blogga tills jag är frisk igen (gamla bilder)

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards