thelifeoflovisa

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Lovisa Carlsson - 8 juni 2012 17:11

  • jag är mörkrädd
  • Jag kan erkänna att jag INTE är kär just nu..
  • jag SUGER på att åka skridskor
  • jag är rädd för myggor och getingar
  • Jag älskar tacos och grillad kyckling mmm ...
  • Jag har ca 3 bästisar , blir kanske fler? ;)
  • Jag ÄLSKAR att läsa böcker och favoriten är Rum 213 :)
  • Jag har scenskräck !!!! fast jag valde ändå drama ...
  • Jag vet inte varför jag skriver detta...
  • Så jag säger ... HEJDÅ !

Av Lovisa Carlsson - 8 juni 2012 17:02



Nån mer än jag som ska titta på Polen-Grekland och följa hela fotbolls EM? ... Eller vad det EM ? Kmr inte ihåg men något var det :) Inte för att jag GILLAR fotboll , men man måste ju ha något kul att göra ... Plong Plong på er ! xD

Av Lovisa Carlsson - 8 juni 2012 14:22

Hejhej!


Igår så bloggade jag inte för att jag skulle Plugga på provet som vi hade idag , och jag måste säga att det var lättare än ja trodde! Jag tror jag fick många rätt iaf ! :D Sen sjöng vi på sommarsångerna och det är bara en vecka kvar till skolavslutning ! Och jag ska vara farnbärare . Stolt chey .. 


Kramizz

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards