thelifeoflovisa

Alla inlägg under april 2012

Av Lovisa Carlsson - 30 april 2012 18:52

Var i JKPG med syrran idah o shoppade osv ... Haha nemen GUD VILKEN VÄRME DET ÄR UTE !!!! det är ju jätteskönt ju  så har invigt mina kortbyxor ;) Puss men ikväll blire majbrasa ! Pallar egentligen inte men men ...


Kram ;) 

Av Lovisa Carlsson - 28 april 2012 09:54

Hehe vet inte vad jah va tvungen till ... xd ' Haha nemen nu ska jaG TITTA på lite bloggar ;)


Av Lovisa Carlsson - 28 april 2012 09:43

Hey ..


Just nu ha ja kollat igenom typ 4 kommentarer...Och svarat på dom osv .. Men när syrran duschat klart så ska ja me henne ut och sälja tidningar :) Jag får ju halva drixen och då är det chill   Hehe upptäckte typ nu att de fanns smajlisar här på bloggplatsen .. Haha smart man är ? -.- ' Men iaf idag ska ja till farmor o farfar , mamma och pappa ska på 40 årsfest elr ngt sånt så vi får sova där :) I lilla eksjö . Myysigt värre ! Dom har varit i kaneriörna (stavning?) så vi får hoppas att de är bruna..Farmor brukar bli LÄSKIGT brun så jaao ..   Heheh vad galen man blev i smajlisar..Haha nemen nu ska ja sluta larva mig och gå och klä på mig..Man kan ju inte sälja tidningar i bara morgonrock och nattlinne , eller hur ?


Pözz .  

Av Lovisa Carlsson - 27 april 2012 18:26


sommarminnen! Btw , nu ska familjen te matlyckan .. MONGOLISK BUFFÉ HERE I COME !!! Aja från höger på bilden,

Emilia , Filippa , Elin och lilla jah ;)


Pözz ;) 

Av Lovisa Carlsson - 26 april 2012 18:00


haha videon kanske inte syns .. men ajha måste verkligen öva !!!! heejdåå

Av Lovisa Carlsson - 25 april 2012 16:43

Ooooppsss , det blev visst en bloggpaus !! Hehe men idag har jag övat med Manuela hemma hos henne vi ska sjunga inför klassen på fredag såå :) 


pöösss -.-

Av Lovisa Carlsson - 23 april 2012 14:23

 


Chacha bloggenh ;) (fjåårtiisswwhh styliisshh )


Haha ne ja bara skojar ! Men skolan va typ sämst men det är ju skolan så vad förväntar man säg -.- Iaf det åskade och blixtrade igår sååå ja fick nt sätta på datan .. Men just nu äter jag activia för min mage hahaha ! 


P.S det är äckligt..


Herrå ;)

Av Lovisa Carlsson - 21 april 2012 15:30


...titta på Titanic ! Rotade igenom filmerna och hitta denna :) NAJS!  

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards