thelifeoflovisa

Alla inlägg under juni 2012

Av Lovisa Carlsson - 29 juni 2012 18:55

 


Hej!


Idag så åkte vi buss ner till stan för vi skulle äta lunch på steak house , det var jättegott :) Sen gick vi på H&M , och jag hittade en jättefin gul klänning med blommor på . Jag visar den senare ... Sen gick vi lite på lindex , sen lekte vi i stadsparken . Och vi åt på Elsie's (stavning?) och vi åt italienskt Gelato (glass) , den var super ! När vi ätit upp kom mamma och hämtade oss .. Så åkte vi hem och jag har typ läst böcker i 2 timmar ?! -.- Har redan läst ut en av tre ... Imorgon ska jag till jkpg och ''utnyttja'' mina presentkort jag fick i present ... Ett på H&M och ett på NewYorker .. Taggar stooooort !


Kramis!

Av Lovisa Carlsson - 29 juni 2012 10:42

Ska ner på stan och äta . Kommer hem senare och då bloggar jag mer ..

Av Lovisa Carlsson - 27 juni 2012 19:56

(INGEN BILD)


Hej på er , vill ni veta en grej kanske ? Jag ska till Liseberg med Isabelle , min faster och hennes kille .... YÄÄY!!!!! :D Så himla glad för jag älskar karuseller och läskiga grejer och jaaooo .. Vi ska kanske sova på hotell och gå två dagar men inget är bestämt än !   Men jag HOPPAS VERKLIGEN!!!!! Azzå liseberg är typ bästa stället på jorden . Och ännu bättre blir det ju när man åker dit med bästavän ;*


Aja puss

Av Lovisa Carlsson - 26 juni 2012 21:02

Heeeej blöggen ! ;)


Nu sitter jag här vid datan och chillar med Bellaaan ;* Vi ska sova hos min faster inatt (Millan) . KulKul ;)


PÖZZ

Av Lovisa Carlsson - 25 juni 2012 19:47

 


Heey . 


Jag fyller år idag , JIPPIEH !


Jag har fått :

  • En mobil
  • ett presentkort på New Yorker för 100 kr.
  • GODIS Löve.
  • Hårslingor man fäster med tång typ.
  • Ett presentkort på H&M 300 kr.
  • Rosa Converse
  • Pengar

Jaaao herråååh ;* '

Av Lovisa Carlsson - 25 juni 2012 19:36

Inlägget kom inte upp innan med alla grejer jag fått ?! Wtf ? Men nu sitter jag och pillar med min nya mobil , kram!

Av Lovisa Carlsson - 24 juni 2012 21:46



Den heter Max Factor 24 hour mascara . 


+ med mascaran

  • den ger längd
  • den ger volymoch håller i länge

- med den.

  • den kladdar och det kommer utanför ibland
  • den har skitstor borste :)


Den får ......... 4/5 !


Av Lovisa Carlsson - 24 juni 2012 21:41

 



Ja här får ni ett foto av dagens facelook iaf ... Snart kommer ett till inlägg ;)

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards