thelifeoflovisa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lovisa Carlsson - 29 augusti 2012 17:49

Cha!

Sitter i bilen påväg mot brinellhallen , Det är typ någon information om idrottsskola . För min brorsa ska börja där.Jag hade inget att göra så jag hängde med ..

Chao . Btw mitt hår ser stripigt ut men ah

.

Av Lovisa Carlsson - 27 augusti 2012 18:46

Hej!

Idag var typ bästa dagen . Fick första läxan idag , Nice or not ? I skolan snackade vi lite om lägerskolan som vi ska till nästa vecka ! Taggar som f*n !!!

Puss

Av Lovisa Carlsson - 25 augusti 2012 11:23

 


Grönt linne med tryck - Lindex

Svart linne(under den gröna) - Kappahl

Leggins - H&M


Haha mitt hår ser asfail ut , ser ut som att jag har tuperat det ... Men jag bara puffade lite på det ? Fail. Meh igår var jag på Eksjö Stadsfest med familjen , det var bäst! Dom som vi tittade på var typ Sean Banan (askön) , Loreen och lite Kapten röd , och så gick vi runt lite och lyssnade på '' de små banden '' . Sean Banan var nog bäst , haha herregud . Loreen var också ganska bra , men det var så himla mycket folk ! Man såg typ ingenting , jo och så satt vi i öltälten och väntade på att Loreen skulle börja , då satt vi där nere och så fanns det en '' uppevåning '' och då så var det nål som droppade öl på mig ... Fräscht ? ..


Kramixx


PS , jag ska dit idag med , så inget bloggande i think ...

Av Lovisa Carlsson - 24 augusti 2012 14:58

 


Vill bara skriva om denna film som handlar om mobbning . Finns gratis att se på youtube . Sök på '' älska mig del 1 '' . Sen går det ända till del 6 . 


Kram!

Av Lovisa Carlsson - 22 augusti 2012 14:11

 


 

Av Lovisa Carlsson - 21 augusti 2012 18:56

Hej sötisar !

Skolan idag var faktiskt helt okej , roligare än jag trodde faktiskt..Vi spelade burr sista 30 minuterna så det var ju bäst.

Av Lovisa Carlsson - 21 augusti 2012 18:56

Hej sötisar !

Skolan idag var faktiskt helt okej , roligare än jag trodde faktiskt..Vi spelade burr sista 30 minuterna så det var ju bäst.

Av Lovisa Carlsson - 21 augusti 2012 18:56

Hej sötisar !

Skolan idag var faktiskt helt okej , roligare än jag trodde faktiskt..Vi spelade burr sista 30 minuterna så det var ju bäst.

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards