thelifeoflovisa

Alla inlägg under maj 2012

Av Lovisa Carlsson - 17 maj 2012 19:31

Hej.


Har tyvärr bildbrist , jag vet att jag inte lagt upp bilder på såååhhäääär länge men jah pallar inte ta kort , jah mår så himla illa just nu :( Jag typ ätit ''vanlig'' mjölk , och jag är laktosintollerant ... Så nu vet ni . Jag var med Manuela idag vi hade så himla kul ! De va skitroligt .. MEN somsagt mår väääldigt illa ... Ursäkta men fortsätt inte läsa nu om du är känslig!


Jag tror jag kräks snart :( jag vet detta blir ett KONSTIGT inlägg ... Jag vet men hejdå-

Av Lovisa Carlsson - 17 maj 2012 11:33



 Jag är med och tävlar på Blogresponse.com där jag kan vinna ett presentkort ifrån Nallebudet.se

Av Lovisa Carlsson - 16 maj 2012 21:28

Lite om mina drömmisar inför ...... DAMDAMDAM .... Min födelsedag :)


Mobildröm : Xperia x10 mini pro (svart)

Datadröm : En såndär rosa !

Tv-dröm: Samsung platteve !

Kläder : Presentkort från Monki , H&M , Lindex och New yorker + Bokia ^^

Skor : Kilklackar och converse ! 

Smink : Mascara , kajal och nån ögonskugga..


De va väl allt , puss på er sötisar ! ;*

Av Lovisa Carlsson - 16 maj 2012 21:14

Jag vet att det ser ut som att jag har mustasch på bilden , men är vääääldigt torr om läpparna ...


Hej!


Förlåt för ganska dåligt bloggande , meh jag har helt enkelt inte tid för jag är ovanligt trött just nu ... Jag typ döör , det känns som att jag har tegelstenar på ögonlocken ! Svårt att hålla dom öppna liksom .. Men jag kikar just nu på lite bikinis inför sommaren.Har redan en , ni vet me USA dragkedjan , och jag älskar den ! Men man vill ju ha flera...


Kram 

Av Lovisa Carlsson - 16 maj 2012 16:50



(Tryck F5 om du inte ser)


Hej! Nu har jag äntligen sparat ihop till exakt 4.000 starcoins !!! YeES . Men skoldagen var hyfsad , och nu slipper vi torsdag , fredag och måndag i skolan , Tjoohoooo ! Yes asså , gud vad skönt :) Sen är det inte många veckor kvar till sommarlovet !


Jaaaa , hejdå !!!!    

Av Lovisa Carlsson - 14 maj 2012 19:35



Tyvärr gick det inte att ladda upp de andra bilderna ... ¤%¤"#  &%¤#¤#%%%  dator jag hatar deeeeen !!!!!!!!! Elr så krånglar bloggplatsen.se ! Men , skitledsen för det ... Bilderna kommer kanske imorgon istället om det går då :/


Kram och förlåt igen ! &%%¤%%%¤

Av Lovisa Carlsson - 14 maj 2012 16:02


Fail but shit the saame asså..



Heeej sötisar ! 


Dagen har varit helt okej,sista stunden garvade jag och Gresa ihjäl oss HAHAHAHAH .. Men det vi skrattade åt kan jag inte skriva här xD Ajo , men nu kan jag berätta vad vi gjorde vi började med att ha musik och vi sjöng våraa skolavslutningssånger , dom är faktiskt mycket bättre än förra året ;) Vi har en som är samma melodi som The lion sleeps tonight .. Om ni vet vilken det är? Annars sök bara på yotube , där finns allt.Efter musiken så hade vi svenska vi läste i klubbenboken och ja , den är ganska tråkig om jag får säga det själv.Sen .. äntligen rast !!! Jag tror vi spelade fotboll med killarna , men jag är inte säker...Sen gick vi inåt och hade engelska .. Vi hade två grupper och vi skrattade så vi typ dog ... RIP ! Men då blev Lotta Lärare arg .. heheh .. Vi hade matte efter engelskan och vi jobbade med area , inte för att jag fattade ngt men shit the same .. 


Nu pallar ja inte skriva mer , så byye !

Av Lovisa Carlsson - 14 maj 2012 07:23

Hej bloggen! Jag har bytt stil på texten , do you see ? (; Jah , klockan är 07:39 just nu och om 20 minuter bär det av till skolan ... Jaaa man kan ju säga vad man vill om det , eller hur ? Jag gick upp circus halv sju ... Hade jätteont i magen på morgonen men .. Ipren fixar ju allt .. Nu måste jag gå och borsta tänderna , de tar ju typ bara 2-3 minuter :) 


Tjoo bree ! 

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards