thelifeoflovisa

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Lovisa Carlsson - 28 maj 2012 18:20

Ja , jag lovade att om Loreen vann så skulle jag röra ihop socker,kakao , vatten och mjöl och dricka det ... Jag trodde ju inte att hon skulle vinna ... Men man håller vad man lovar , eller hur ? Spelar in det imorgon tror jag , eller senare ikväll .. Usch , fy och blä !  

Känner mig som smileysen .... Blääää , men grattis Loreen , du får mig till att göra detta , hahahahahah ..  BTW jag åt raggmunk nu BLÄÄÄÄ jag tog in lite i munnen och jag fick kvälvningar ?! -.-


Ska titta på Fokis blogg nu , byebye 

Av Lovisa Carlsson - 28 maj 2012 14:48

Hej , skolan .. Puusst . 


Idag så övade vi inför skolavslutningen hos Rachel ! Okej , men fick skäll för jah pratade med Gresa lite .... xd 


Har typ inget mer att skriva förutom ... Typ att jag är så .. Nää pallar inte byebye GARV

Av Lovisa Carlsson - 28 maj 2012 14:12



Comviq Huawei Sonic.


Detta är min nya dröm-mobil ! Varför ? Jo ....


  • Android 2.3
  • 3.5 tums pekskärm
  • 3,2 megapixel kamera

GPS och WLAN .... Och mycket mer ! I fullrpis kostar den 888 kr ... Men annars om man vill betala lite varje månad så blir det typ 74 :- i månaden ..  Ska kolla med mamma , jag har 200:- i månadspeng såå .. Japp !


Puss 

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards