thelifeoflovisa

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Lovisa Carlsson - 13 maj 2012 21:30

Nu har jah tittat på Mästarnas mästare..Jaao men jag fick inte titta på big brother :( Måste sova xD


Såe , godnatt !   

Av Lovisa Carlsson - 13 maj 2012 19:07

Hej sweety!



Nu kan jag äntligen blogga igen , dagen började med att jag och Linnea var ute och sålde tidnigarna (som vi alltid gör på lördagar&söndagar) och det gick bra! Sen åkte vi upp till Willys och köpte glass , både jag och Linnea tog en Calippo shots ;) Dom var faktiskt goa men ... Min brorsa hade snott den och så hittade jag den på hans rum och allt var smält och ja ... ?! Sen STORSTÄDADE jag och Linnea mitt rum XD Så nu kan jag sitta i rummet iaf...Jag chattar med bästa Vickyvire (; Vi har skitskööjj HAHA & jag vill ner till H&M men jah har inga pengar ..Sparandet till min drömmobbe går inte så bra ... GÖR SLUT MED ALLT ...Snart kommer fula bilder på mig PÖZZ !


Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards