thelifeoflovisa

Alla inlägg under maj 2012

Av Lovisa Carlsson - 22 maj 2012 16:39



Hejsaaan Svejjsaaaan !


Skolan idag var rätt sååå .. hm... TRÅKIG? Jao..Nu tittar jag på Shake it Up men det är slut nu .. Nu ska jag gå ut i det finfinfinfinfinfinfina vädret :)


PS , senare ikväll ska jag till Vetlanda , så inga mer inlägg idag :/ 

Av Lovisa Carlsson - 21 maj 2012 11:55




Hejhej!


Guuuuud jag älskar vädreeet ! Jag har solat , hoppat studsmatta och ja , bara chillat ! Det är just nu 27 grader ute , HERREGUD! Tänk om det är lika varmt imorgon , så måste man sitta inne i skolan och jobba .... F*N !


ByeBye !


PS , gå ut i det SOLIGA vädret nu ;) 

OMG

Av Lovisa Carlsson - 21 maj 2012 08:54

Ska ut och hoppa studsmatta ... Kul herrå !

Av Lovisa Carlsson - 21 maj 2012 08:29

Heeeeeysan Sveeeeeysan !


Har precis vaknat , jag vaknar alltid jättetidigt på dagar då vi är lediga .. Justee , vi är ju lediga idag  ,  de ända som suger är att det är skola imorgon ... Varför måste det gå såååå fooooort ? Jag vill ha SOMMARLOV! Igår hade vi avslutning med handbollen ute hos Julia i Långserum typ .. Eller Fällan heette det nog.Aa , men skitsamma alla i laget är ju så himla BÄST! Älskar er i NHF F99 :) 

Nästa år ska vi köra med 00 serie .. Vi har kört med 99 serie nu så Linnea , Elin och Cajsa ska flytta upp till 97:orna.


Ni kanske inte fattade de där med 00 serie och 99 serie ? Aja .

Av Lovisa Carlsson - 19 maj 2012 21:57

Hej sötisar!


Förlåt att jag inte bloggat idag .. Men jag ha varit med en kompis hela dan , så har inte haft tid med datan .. Sorry ! 


Nu tar batteriet i datan slut :( ByeBye .


Be like a king , every day

Av Lovisa Carlsson - 18 maj 2012 10:25

Hej!!


Jag är hos mormor och morfar nu.Jag använder min kusins data ! (HOn typ bor här) .. Den är jättesnabb..


Btw ska på marknaden idag i Nässjö med Lollo.Kommmer bli kul .. Om ja hittar nåt lägger ja upp det sen , kramizz

Av Lovisa Carlsson - 18 maj 2012 08:56


Var med du också och tävla om Lashtoniic Ögonfransnäring . Gå in på : www.tiepamandahh.se


Japp :) 

Av Lovisa Carlsson - 17 maj 2012 19:45

Sorry för inlägget , jag vet att jag är äcklig ... Men förlåt iaf.... Mår lite bättre nu för jag har tagit två tabletter det typ motverkar ' illamående' .. Bra va?! Hm -.- Jag ska gå på marknaden imorgon med Lollo . Kommer bli kul ! Och på lördag ska jag va med Manuela igen ! Heheh , har varit med henne jättemycket denna veckan !!! men nu ska ja titta på lite bloggar , kram!

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards