thelifeoflovisa

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Lovisa Carlsson - 16 september 2012 18:03

Vet inte varför , vet inte hur . Men jag känner mig oerhört ledsen. Konstigt! Men jag ska snart äta , blir pommes och grillspett.Sen blir det väl en del filmtittande.Beck , och eventuellt ska vi åka ner och hyra en film jag inte hann se klart när den gick på tv4. Disturbia heter den, handlar om en kille som typ får 3 månaders husarrest för att ha slagit en lärare . Då bestämmer han sig för att spionera på grannarna , och då gör han en upptäckt och upptäcker att en av hans grannar är en mördare....


 

Av Lovisa Carlsson - 16 september 2012 13:49

Hej alla söta bloggläsare! ;*


Bloggar från min syrras data,jag ska få den av henne! Min dator ska en hemlig person få i julklapp.. Hihi! Det är en vit samsung men vet inte ''numret'' eller så. Aja ska berätta om liseberg senare..

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards