thelifeoflovisa

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Lovisa Carlsson - 9 september 2012 19:01

Hallå där!


Idag har jag varit på kickoff med handbollen , beställde bland annat ett träningsset , en väska och ett mjukisset bestående av mjukisjacka och byxor.1050:- gick det på , hehe ... Ja... Vet inte vad jag ska skriva...Joo , vet ni vart man kan köpa conversestövlar ? Har hittat ett par på blocket men det är många som är intresserade så är nog inte säkert att just jag får dom ... Men vet ni några företag (helst svenska) som säljer dessa ? Kommentera gärna! 


Nu ska jag ha lite söndagsmys med den sista Liza Marklund filmen !


STOOOOOOOOOOR kram!

Av Lovisa Carlsson - 9 september 2012 10:38

Cha !

Idag ska jag på kickoff med handbollen ! Man kan typ beställa träningsoveraller och sånt :) Och det finns chokladhjul ! Min mobil är helt konstig ?! Det laggar att skriva på den 24/7 .. btw taggar Liseberg på lördag!
Bjuder på de "vackra" bilderna...

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards