thelifeoflovisa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lovisa Carlsson - 8 augusti 2012 13:38

Hej !

Nu är vi framme och vi är påväg mot hotellet :) Så vi ska dit nue .. Glöm inte att titta videoinlägget jag la upp igår !!

Av Lovisa Carlsson - 7 augusti 2012 21:42


 

Den blev lite faiiil så mobba mej inte ... Och ljudet blev helt hejkomochhjälpmig ... Meeh ajja !


Avskedshälsningar , Loovviiissaaah !!!

Av Lovisa Carlsson - 6 augusti 2012 20:10

Jag försöker just nu ladda upp bilderna från öland , men det funkar inte ??!! ÅHHHHHH

Av Lovisa Carlsson - 5 augusti 2012 19:37

 


HEEJ!


Nu är jag hemmaaaa , wiieeehoo !! Efter en härlig vecka på ölandet ;) Känns skönt att vara hemma , har saknat Missen Kissen så mycket ! Och er , såklart hehe ! Men nu såg jag att bilderna från när jag bloggat med mobilen blivit konstiga ? Typ helt omkastade ?! Sånt blir jag trött på . Haha , men det blir att packa om för på onsdag bär det av till Stockholm ! Vi ska gå på Grönan (Gröna Lund) och på stan en hel del blir det väl ... Har 620 kronor i plånboken heheh ... Så mycket kan man göra av med ..


Haha , hejdå nu ska jag gloooh på OS!

Av Lovisa Carlsson - 4 augusti 2012 20:39

Haha ingen vill va med MIG så jag spelar med MIG själv ... Forever alone :(

Av Lovisa Carlsson - 4 augusti 2012 10:40

Hello.

Idag ska i till ett par kompisar och grilla , det är sista dagen här ;( Imorgon åker vi den 3 timmar långa bilresan hem !

Kramizz

Av Lovisa Carlsson - 1 augusti 2012 11:04

Nu ska vi åka och bada i det fina vädret !! Bloggningen har lite uppehåll just nu för jag är ju på Öland :) Imorgon åker faster och hennes kille hem :( Tråkigt. Nope , bye .

Av Lovisa Carlsson - 1 augusti 2012 11:04

Nu ska vi åka och bada i det fina vädret !! Bloggningen har lite uppehåll just nu för jag är ju på Öland :) Imorgon åker faster och hennes kille hem :( Tråkigt. Nope , bye .

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards