thelifeoflovisa

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Lovisa Carlsson - 11 augusti 2012 12:59

Hur gammal är du?  12

Vad heter du ? Lovisa Carlsson.

Bor ? Nässjöö

Gata ? haha säger jah inte..

när fyller du år ? haha 25 juni.

hårfärg ? brun , ljusbrun typ ..

ögonfärg ? mörkbrun , nästan svarta.

har du färgat håret nån gång ? nej men tonat.

har du glasögon/linser ? nupp..

har du varit utomlands ? jaa.

var ? Tunisien och danmark typ.

bada eller sola ? hha bada.

solskyddsfaktor ? 30 i ansiktet , men resten typ 4 elr 6 !

vad har du på dig just nu ? hha vilken fråga ? btw shorts och linne.

har du varit mobbad nån gång ? jao , men i 3:an så längesen.

högsta betyg i allt ? Nej ?

lägsta betyg i allt ? nope.

bästa ämnet i skolan ? typ svenska eller gympa .

favoritsport ? HANDBOLL ofc <33

utespelare ? nää målvakt :)

gör inte det ont ? Nä , man vänjer sej.


SISTA FRÅGAN! Vad fick dej att börja blogga ? Alla hade en och då typ härmade man och skapade en men nu är det typ mer ''allvar'' .. Det är roligt helt enkelt.




Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards