thelifeoflovisa

Alla inlägg under juli 2012

Av Lovisa Carlsson - 2 juli 2012 16:04

 


Hej!


Ska bara börja med att sånna här kommentarer (bilden) gör mig så 7kt glad , det måste ni veta ! Blir jätteglad , fortsätt att skriva bra kommentarer , det gör mig skitglad !!!! :D 


Och om min dag ... 


Jag gick upp cirkus klockan 9.15 , sen tittade jag på sommarlovsmorgon :) Sen åt jag frukost och så har jag städat rummet , så här är det fint ! Jag har även skrivitett brev till Emilia , vi är typ brevisar. Så ja , så har min dag sett ut .. 


Herråååhh ;* ' 

Av Lovisa Carlsson - 1 juli 2012 12:26

 


Nu har jag laddat ner windows movie maker , ska bara lära mig hur man gör lite nu ..


Herrååhh ;* '

Av Lovisa Carlsson - 1 juli 2012 11:21

.. jag ska blandannat till Öland och hyra en stuga i en vecka..

..och så ska jag till stockholm och gå på gröna lund och shoppa och det! Och såklart ska man ju  bada och sola och vara med familj och kompisar ... Fast nu verkar det inte som att det är sommarlov , kanske tillochmed Novemberlov eller höstlov ? (:

Av Lovisa Carlsson - 1 juli 2012 11:04

 


 


Hej!


Ute regnar det och är det höstlov eller ?! Verkar nästan så . Men jaja , vi sålde tidningar som vanligt på morgonen ,, och det spöregnar ute :( Det hade jag redan sagt men skitsamma. . . Men snart kommer lite vad ja ska göra nu i ''sommar'' .... Japp , PÖzz

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards