thelifeoflovisa

Alla inlägg under juli 2012

Av Lovisa Carlsson - 22 juli 2012 14:26

Hej !!!

Idag var det fint väder , typ 20 grader:)
Idag har jag kört ved och solat lite smått ! Haha den andra bilden tog jag När jag hoppade ner från en klätterställning ! Ansiktet ser jättebra ut verkligen ! Just nu väntar jag på att dom kommer med sista lasset med ved,för då blir det pizza :))

Av Lovisa Carlsson - 21 juli 2012 23:16

Hej sötisar !

Förlåt för dålig bloggning, har varit mycket den här veckan ! Men jag kanske gör ett videoinlägg om allt jag har gjort ...

Puss

Av Lovisa Carlsson - 20 juli 2012 14:26

Hej ! Emilia sov hos mig inatt och vi tältade ! Haha , de va bäzzt :))

Kram

Av Lovisa Carlsson - 20 juli 2012 14:26

Hej ! Emilia sov hos mig inatt och vi tältade ! Haha , de va bäzzt :))

Kram

Av Lovisa Carlsson - 18 juli 2012 21:33

Hallon Hallon :))

Bloggningen kanske inte är på topp , men aja något inlägg blir de nog varje dag ! Jag gillar verkligen appen !! Känns skönt att kunna skriva på mobilen :) Idag har jag typ klättrat upp på lekstugans tak , haha ja så roligt :)) Men nu ligger jag i sängen och ska snart nanna !

PUSSISAR ;*

Av Lovisa Carlsson - 17 juli 2012 22:28

Hejsan på er !


Kan ni gissa hur mycket jag har gjort idag ? Jag har duschat , rakat benen (så sköönt) , jag har solat och mycket , mycket mer ! Okej , visst det kanske inte har varit sååå soligt idag , men det gick ! Jag har även hunnit vara på bibblan och lånat 4 böcker , sommarläsning here i come ! Jag vet att bloggningen kanske inte är tiptop , men jag lovar , det blir nog bättre ;) Jag SKA skärpa mig , PROMISE ! Men klockan är ju ganska mycket , och jag måste verkligen sova , somnar typ .. Kram


P.S , jag har fortfarande extrem bildbrist :( Jag vet att det är jättetråkigt att bara läsa massa text , men jag fixar det imorgon , förhoppningsvis :)


PPS , nääää jag bara skojar :D

Av Lovisa Carlsson - 16 juli 2012 18:19

Älskar norlie & kkv , så snygga och så grymt bra låtar :) Den jag gillar mest är ' Där jag hänger min hatt ' Lyssna på spotify eller youtube NU!

Av Lovisa Carlsson - 16 juli 2012 15:27

Grattis världens bästa mamma som fyller 41 år idag !! Love you :)

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards