thelifeoflovisa

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Lovisa Carlsson - 18 april 2012 20:28

Ska somsagt till universeum i Göteborg imorgon , vi ska va i skolan redan kvart över sju !!!!!!! Så ska upp vid halv 5 imorgon :( Men aja , de blir nog kul ... Bloggar kanske inte imorgon , för vi kommer hem ca 6 elr 7 på kvällen ..


Så ha de bra !

Av Lovisa Carlsson - 18 april 2012 19:49


Förlåt att uppdateringen suger , men jag har så himla roligt på skype just nu ... Jag vet att jag suger på att blogga , men ja har inte all tid i världen ... Jag mår inte så bra just nu så ...


KramPåer 

Av Lovisa Carlsson - 18 april 2012 14:33

Heej sötnosar !


Skolan idag var intealls bra , jag slutade vid halv 2 , de va sköööööönt men skolan va ändå jobbig...Jag hamnade i bråk och sånt där men de är ju ingenting typ .. De va bara ett litet tjafs såå ... Asså jag spelar msp (moviestarplanet)alla tycker det är töntigt men ni som säger så har ni ens testat ?? -.- Alla mobbar mig för det men det är faktiskt kul :)

 


haha en bild från igår när jag hade duschat ...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och jag är 12 år.Jag älskar att vara med vänner och familj , och att träna (främst handboll och lite löpning).Min blogg handlar om allt möjligt! Hoppas du trivs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogresponse

?

 

 

 

Ser bloggen eller designen/bilderna i min blogg konstiga ut? Tryck F5 på tangentbordet!

Besökare =)

Jao

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards